Новий маркетинг у кавовій індустрії – розвиток та екосвідомість

Новий маркетинг у кавовій індустрії – розвиток та екосвідомість

Що ж таке концепція сталого розвитку?

Стійкий розвиток – це комплекс заходів, орієнтованих на задоволення всіх потреб людини для збереження довкілля та ресурсів, тобто без шкоди можливості майбутніх поколінь жити повноцінним життям. Стійкий розвиток можливий при рівновазі трьох основних складових: економічне зростання, соціальна відповідальність та екологічний баланс.

У мережі Дім Кави є великий асортимент еко чашок — це нове рішення у боротьбі за здоров’я та екологічну безпеку нашої планети.

Стан та тенденції кавового ринку

У 2020 році 48% випущених кавових продуктів відповідали хоча б 1 критерію концепції сталого розвитку. У 2012 році таких продуктів було всього 25%.

За останні півтора роки весь світ змінився і кавова індустрія в тому числі. За 2020 рік виробництво упакованих кавових продуктів, включаючи напої у бляшанках зросло на 8%. Також згідно зі статистикою 2019р.на 15% зменшилася чисельність продуктів Coffee To Go (з 2010 року ця категорія показувала стабільне зростання). Ці тенденції були особливо помітні на ринках Австалії, Європи та Північної Америки.

Екосвідомість у світі кави

На тлі популярності екоусвідомленості у сучасної молоді питання про впровадження концепції сталого розвитку на кавовому ринку має стояти у списку перших питань наступні 20 років. 

Незабаром стійкий розвиток, екоусвідомленість та екоетика підвищуватимуть конкурентоспроможність компаній з виробництва кави та кавової продукції, особливо якщо компанія орієнтована на молодь.

Кошик порожнiй!
0