Гарантія Дім Кави

Гарантія

Сервісний центр Дім Кави проводить гарантійний ремонт всього придбаного в мережі спеціалізованих магазинів Дім Кави кавового обладнання, включаючи вартість роботи та запчастин, абсолютно безкоштовно.

 

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 12 до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «Дім Кави».

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Подробнее:

 

Звертаємо Вашу увагу, що інженер нашого сервісного центру має право виконати гарантійний ремонт Вашого кавового обладнання абсолютно безкоштовно, впевнившись в наступному:

1. Гарантійний талон на кавове устаткування заповнений правильно;
У разі, якщо гарантійний талон загублений, Вас попросять пред’явити квитанцію про оплату, яку Ви отримали при покупці кавоварки.

2. Кофемашина придбана в мережі магазинів Дім Кави або в авторизованого дилера Дому Кави;

3. Серійний номер кавомашини зареєстрований генеральним імпортером на території України;

4. Кофемашина використовувалася відповідно інструкції з її експлуатації.

 

Сервісний центр в праві відмовити в безкоштовному гарантійному ремонті, якщо кавоварка була придбана у «сірого дилера», а також якщо вона експлуатувалася або зберігалася в умовах заборонених оригінальній заводській інструкції з її експлуатації.

 

Фірмові магазини мають стандартну вивіску:

или

 

Обмін і повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  1. Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
  2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
  3. Збережені всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Кошик порожнiй!
0