Сервісний центр Дім Кави проводить гарантійний ремонт всього придбаного в мережі спеціалізованих магазинів Дім Кави кавового обладнання, включаючи вартість роботи та запчастин, абсолютно безкоштовно.
.png)
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 12 до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «Дім Кави».
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Подробнее:
.png) |
Звертаємо Вашу увагу, що інженер нашого сервісного центру має право виконати гарантійний ремонт Вашого кавового обладнання абсолютно безкоштовно, впевнившись в наступному:
1. Гарантійний талон на кавове устаткування заповнений правильно;
У разі, якщо гарантійний талон загублений, Вас попросять пред’явити квитанцію про оплату, яку Ви отримали при покупці кавоварки.
2. Кофемашина придбана в мережі магазинів Дім Кави або в авторизованого дилера Дому Кави;
3. Серійний номер кавомашини зареєстрований генеральним імпортером на території України;
4. Кофемашина використовувалася відповідно інструкції з її експлуатації.
|
Сервісний центр в праві відмовити в безкоштовному гарантійному ремонті, якщо кавоварка була придбана у «сірого дилера», а також якщо вона експлуатувалася або зберігалася в умовах заборонених оригінальній заводській інструкції з її експлуатації.
Фірмові магазини мають стандартну вивіску:

или

Обмін і повернення товару
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
- Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
- Збережені всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
|